ووشو قهرمانی جوانان جهان| رضایی و سالار طلایی شدند/ میری و خلیل‌پور به نقره رسیدند

10:57 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ووشو قهرمانی جوانان جهان| رضایی و سالار طلایی شدند/ میری و خلیل‌پور به نقره رسیدند
نمایندگان اوزان ۴۵- و ۵۶- کیلوگرم ساندا پسران کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مدال طلای این پیکار‌ها دست یافتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از صبح روز چهار‌شنبه، ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی به صورت رسمی آغاز شده است.

امروز شنبه (۷ مهرماه) و در روز چهارم این پیکارها، در وزن ۵۶- کیلوگرم پسران، علی رضایی پس از برتری مقابل اخمت محمدوف از ترکمنستان به مصاف نامننئونگ ژایالدا از لائوس رفت و با یک نمایش زیبا ضمن کسب برتری مقابل این حریف به مدال طلای مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران، امیرضا سالار در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف شون یات لئونگ از هنک‌کنگ رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار به عنوان نخست این دسته وزنی و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.

نماینده کشورمان در دور نخست این پیکار‌ها با قرعه استراحت روبه رو شد و در مرحله دوم نیز "سینگ نونگمایتم" از هند را شکست داد. سالار در مرحله سوم به مصاف "آخانوف" از قزاقستان رفت و در یک دیدار برتر، حریف خود را در دو راند متوالی شکست داد و راهی دیدار نهایی این وزن شد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم پسران سیدعلی میری پس از برتری مقابل "ابراغیم ایتاخونوف" از قزاقستان در مرحله نخست، در دومین دیدار خود به مصاف"احمد عسکر" از فلسطین رفت و با برتری مقابل این ورزشکار راهی دیدار نهایی شد. او در رقابت پایانی به مصاف یوسف کریم طه از مصر رفت و ضمن قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره دست یافت.

همچنین در بخش تالو پسران سیدآرشام خلیل‌پور در فرم جین‌شو به مصاف حریفان خود رفت و موفق شد با امتیاز ۸.۴۳۰ به مقام دومی این پیکار‌ها دست یابد و صاحب گردن آویز نقره شود. ورزشکاری از اندونزی با نمره ۸.۵۴۰ قهرمان شد و نماینده تونس با امتیاز ۸.۲۰۳ در رده سوم استاد.

این دومین مدال سید آرشام خلیل‌پور است. وی قبل از این مدال در فرم چانگ‌چوان تالو پسران موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز شده بود.

پیش از این مدال نیز، کاروان ووشو کشورمان در مجموع موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *